Till innehållet

Kraftvakt

Håll dina kunder informerade och nöjda vid avbrott med Kraftvakt – en kraftfull kommunikationsplattform.

 

Ikon för driftvakt

Öka kundnöjdhet med snabb och relevant kommunikation vid avbrott

Vår plattform hjälper er att öka kundnöjdhet genom direkt och relevant kundkommunikation vid avbrott och driftstörningar. Snabb och effektiv kommunikation skapar trygghet och visar att ni bryr er om era kunder. Med vår plattform kan ni fokusera på att åtgärda avbrottet samtidigt som era kunder känner sig trygga och har den informationen de behöver.

Vad är Kraftvakt?

Kraftvakt är en kommunikationsplattform som hjälper er att kommunicera med kunder och intressenter vid händelse av planerade eller oplanerade avbrott. Med Kraftvakt kan du enkelt förbereda och skicka ut meddelanden och driftinformation via ett intuitivt webbgränssnitt eller via API. Med stöd för riktad information via SMS, e-post och till webbsidor kan du anpassa kommunikationen till just din målgrupp.

Med Kraftvakt kan du enkelt skicka driftinformation från både dator och telefon. När du publicerar aktiveras flera kanaler, inklusive SMS till berörda kunder och intressenter, för att snabbt och effektivt nå ut med viktig information.

Boka en demo genom att klicka på länken nedan och upptäck hur Kraftvakt kan utveckla er driftinformation.

Boka demo

Enkelt att använda

Med Kraftvakt kan du förbereda och skicka ut meddelanden direkt via ett intuitivt webbgränssnitt. Detta innebär att du enkelt kan skriva, redigera och formatera dina meddelanden på ett användarvänligt sätt.

Webbgränssnittet är utformat för att vara enkelt att använda för personer med olika nivåer av teknisk kompetens och kräver ingen förkunskap eller specialutbildning för att kunna användas.

Skicka ut meddelanden till en specifik målgrupp eller till alla dina kunder samtidigt. Du kan också välja vilken typ av meddelande du vill skicka, t.ex. SMS eller e-post, och anpassa det till din målgrupp. Genom att använda Kraftvakten kan du alltså säkerställa att dina meddelanden når fram till rätt person vid rätt tillfälle.

Frågor och svar

Energi-, avfalls- och VA-företag.
Vi är tillgängliga för att hjälpa dig från måndag till fredag mellan kl. 09:00 och 15:00 (utom helgdagar). Vi strävar efter att lösa era ärenden inom tre arbetsdagar. Om det uppstår fel eller störningar som inte kan lösas inom tre dagar, kommer vi att hålla dig uppdaterad om när problemet förväntas vara åtgärdat. Om felet är stort kommer vi att lämna en skriftlig redogörelse.
Vad roligt! Hör av dig till Per-Martin Carlsson, Försäljningschef på Kalmar Energi, så svarar han gärna på era frågor. E-post: per-martin.carlsson@kalmarenergi.se, telefon 070-610 4 044.
Det finns ingen teknisk begränsning till hur många profiler som kan skapas i Kraftvakt.

Vill du veta mer?

Boka demo

Bli elproffs – med vår nya app!

Du som är kund får full kontroll över din elanvändning. Effektivisera din förbrukning redan idag!

Ladda ner appen kostnadsfritt

mobil Ladda ner appen kostnadsfritt